wtorek, 17 września 2013

Cześć wszystkim!



      Cześć!

 Mam na imię Patrycja. Czy jestem Directioner? Ciężko powiedzieć. Na pewno 1D to moja odskocznia od rzeczywistości, miejsce, gdzie czuję się bardzo dobrze. Mam 17 lat. Moja przyjaciółka zaraziła mnie muzyką chłopców, mimo, iż zawsze słuchałam rocka i metalu. Nie odstawiłam tego i nie mam zamiaru, ale 1D w jakiś magiczny sposób sprawia, że się uśmiecham. Zdecydowanie jest to mój złoty środek na poprawę humoru. Imaginy zaczęłam pisać dość niedawno, do tej pory mogliście (nadal możecie) znajdować je tutaj. Dlaczego zaczęłam je pisać? Zawsze miałam bujną wyobraźnię. Kiedy zaczęłam interesować się One Direction zaczęłam czytać również imaginy. Przeszukałam już chyba cały internet (podziwiam wszystkie pisarki) i codziennie poszukuję nowych. Postanowiłam sama spróbować, więc jestem. Dlaczego przerzucam się z pingera na blog? Nie wiem. Mam małą nadzieję, że tutaj znajdzie mnie więcej osób. Z własnego doświadczenia odkryłam, że wujek google rzadko odsyła na pingera, a przeważnie na blogi. Na początek dodam kilka moich starych imaginów. Wiem, zanudzam. WITAM w moim własnym świecie. 



Pozdrawiam, Patrycja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz