środa, 26 marca 2014

#24 Imagin - Harry (cz.19)

Wróciłam do mieszkania i rzuciłam się na łóżko. Dupek! Idiota! Co on sobie wyobraża? Zdjęłam obcasy i postawiłam je na podłodze obok siebie. Nie, nie będzie robił tego, co mu się żywnie podoba. Wyjęłam telefon i znalazłam numer Toma, który dał mi przy barze.

          Do: Tom ;)

     Cześć! Przepraszam, że tak wyszło. Jesteś nadal w klubie? Może spotkamy się gdzieś na mieście?

Nacisnęłam przycisk "wyślij" i wstałam zmierzając w kierunku łazienki. Poprawiłam makijaż, kiedy dostałam odpowiedź.

          Od: Tom ;)

     Cześć, skarbie. Jasne. Teraz? W parku niedaleko klubu może być? Kim był ten facet? Mam nadzieję, że nie Twoim chłopakiem, mała. xoxo.

Chłopakiem? Nigdy w życiu nim nie będzie. Nie po tym co mi zrobił.

          Do: Tom ;)

     Ok, to za jakieś pół godziny. Nie, to nie jest mój chłopak. Pogadamy na miejscu. Cieszę się, że Cię poznałam.

Wysłałam i zakładałam już buty, kiedy do mieszkania wparował Harry.
- O królewna już w domu? - zapytał się i podszedł do mnie chwiejnym krokiem.
- Już zdążyłeś się nachlać?
- Ja nachlać, a ty skurwić. Jeden-jeden, mała - powiedział i próbował pocałować mnie w policzek.
- Skurwić?! - wybuchłam i dałam mu z liścia.
Złapał mnie w tali i przyciągnął tak, że nasze ciała się o siebie ocierały.
- Zapłacił ci? Ile chcesz? Też cię chętnie przelecę.
- Harry! Ogarnij się! Jesteś pojebany! Jak ja mogłam się w tobie zakochać? Słyszysz w ogóle co ty mówisz? Byłeś moim przyjacielem.
Odepchnęłam go od siebie i próbowałam wyjść, jednak on złapał mnie za nadgarstki.
- Byłem? - zapytał.
Nagle jakby oprzytomniał i wytrzeźwiał. Dokładnie się we mnie wpatrywał, badając każdy szczegół mojej twarzy.
- Przepraszam - wyszeptał nagle i mnie puścił - Jestem idiotą. Cholernym idiotą. Jak ja mogłem tak łatwo cię stracić? Nie wiem co się ze mną dzieje. Ten koleś... Po prostu go nie lubię.
- Zrobił ci coś? Nawet go nie znasz.
- Ty też go nie znasz - skwitował, a ja zrozumiałam, że ma rację.
- Dlaczego tak nagle wybuchnąłeś w klubie? - zapytałam cicho.
- Byłem zazdrosny. Nie chcę, żeby ktokolwiek cię skrzywdził, zależy mi na tobie.
- Ale sam nie chcesz ze mną być, więc o co ci chodzi?
Poczułam jak po moim policzku niekontrolowanie spływa łza. Harry momentalnie przytulił mnie najmocniej jak tylko mógł i ucałował moje włosy.
- Mała, jesteś wyjątkowa, a ja? Nie jestem ciebie wart. Boję się, że mógłbym ci coś zrobić.
- Zrobić? Harry, ja cię kocham. Ufam ci.
Odsunęłam się od niego i dłonią uniosłam jego głowę tak, by na mnie spojrzał, a w tym momencie usłyszałam dźwięk sms.
- Przeczytaj - oznajmił Harry, kiedy nie ruszałam się z miejsca.
 Kiwnęłam tylko głową i wzięłam telefon do ręki.


          Od: Tom ;)

     Ja też się cieszę, że cię poznałem. Dzisiejsza noc może być wyjątkowa, skarbie. Pamiętaj o seksownej bieliźnie. Pokój w hotelu już wynająłem. <3


Przeczytałam i oddałam komórkę Harremu, by on również mógł to zobaczyć.
- Chodziło mu tylko o seks - oznajmiłam zrezygnowana.
- Dlatego właśnie nie chciałem, żebyś miała z nim cokolwiek wspólnego. To tylko facet, a ty miałaś być laską na jedną noc. To normalne.
- Dla ciebie też? - zapytałam.
- Kiedyś tak.
- A teraz?
- Teraz mam ciebie - powiedział i usunął Toma z listy kontaktów- On już ci nie będzie potrzebny.
Podszedł do mnie jak najbliżej i pocałował. Zatraciłam się. Ten smak i zapach. Niebo. Wplotłam dłonie w jego włosy, a on obejmował mnie w tali.
- Kocham cię, skarbie - usłyszałam to, o czym zawsze marzyłam.
Oparł swoje czoło o moje i przysunął jak najbliżej siebie.
- Ja ciebie też, Harry. Tylko...
- Tylko co? Coś się stało?
- Ja nie wiem czy nadal chcę z tobą być. To co dziś powiedziałeś, to bolało.


_______________________________________________
Nie wiem czy ma to jakikolwiek sens. Miał być już koniec, ale chyba nie chcę go kończyć. Dziękuję za wejścia i komentarze. Co będzie dalej? Sama nie wiem. Piszcie, jeżeli Wam się podoba lub nie. Każda opinia jest dla mnie ważna.


18 komentarzy:

  1. Oczywiście, że się podoba. To jest... Jak by to ująć... GE-NIAL-NE! I jeżeli nie brakuje Ci pomysłów i zdecydujesz się na kontynuację, to z ogromną przyjemnością będę czytać, bo to chyba najlepszy imagin, jaki kiedykolwiek czytałam!
    Jak zawsze niecierpliwie czekam na nn. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebisty! nie pozwalam Ci kończyć tego!!!

    Mam nadzieję, że Oni jednak będę ze sobą razem.<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba i to bardzo, zresztą tak jak zwykle, muszę wiedzieć co będzie dalej i nie mogę się doczekać następnej części :)

    OdpowiedzUsuń
  4. MEGA!!!!!!! JESTEŚ BOSKA!!!!!!! KURDE, TO JEST NA MAXA DOBRE!!!! AAAA..... <3333333D
    NIE NO... UWIELBIAM!!!!! ;-*
    NIECIERPLIWIE CZEKAM NA NEXTA!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. O mamuniu jaki boski :D Kurde nie kończ go tak. Jejku oni musza być razem :D
    Część jak zawsze genialna < 3 Uwielbiam Cię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Cię, a ten partowiec jest mega !!!!! ;* Czekam na nexta ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zarąbisty nie mogę się doczekać nexta a i jak prawko ??? <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a prawko bardzo dobrze. ;) jazdy są fajne, nawet fajne. Jeden z moich instruktorów to zajebisty facet. Takie rzeczy wyczyniamy w eLce, że masakra. Niedługo już egzamin wewnętrzny. Trzymajcie kciuki :)

      Usuń
  8. Per-fect! :) Napisałaś, że nie wiesz czy kończyć, jeśli masz pomysł to kontynuuj ten "serial". Ja nie mogę się doczekać następnego "odcinka". Pierwsze co zrobiłem po powrocie ze szpitala to sprawdziłem czy jest nowa część. Oczywiście się pojawiła :) Z marszu poprawił mi się humorek :) Buźka i do następnego "odcinka" :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, nawet nie wiesz jak bardzo, ale szpitala? coś się stało?

      Usuń
    2. Nie chcę Cię zanudzać, bo może to przyczynić się do mniejszej "oglądalności" "serialu" :)

      Usuń
    3. Mnie zanudzać, nie. Mam nadzieję, że nic poważnego. ;)

      Usuń
    4. Nic specjalnego, problemy z nogą :)

      Usuń
    5. Na pociesznie jest już nowy rozdział :)

      Usuń
  9. Sprowadził mnie tutaj blog Pauliny mojej GENIALNEJ PISARKI Z KLASY...
    POWIEM CI W SKRÓCIE TO BYŁO BOSKIE! *.* ~N

    OdpowiedzUsuń
  10. jesteś świetna !!!
    WoW !!!
    imagin supcio i wgl wszystkie super :*
    czekam na next ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. My partner and I absolutely love your blog and find almost all of
    your post's to be what precisely I'm looking for. can you
    offer guest writers to write content to suit your needs?

    I wouldn't mind writing a post or elaborating on a few of the subjects you write regarding here.
    Again, awesome website!

    Feel free to surf to my web-site :: twitter for business

    OdpowiedzUsuń