niedziela, 28 września 2014

#1 imagify&tweety




1. *tweet Gemmy*
@Harry_Styles a mówiłeś, że nigdy nie nauczysz się grać dla dziewczyny. Czyżbyś zmienił zdanie?



 2. *tweet Harrego*
W oczekiwaniach na królową. @T.U szykuj się. Twój książę Harry x.




3.* Twój tweet*
Moje szczęście. Kocham Cię @Harry_Styles



 4. *sesja zdjęciowa chłopców, na której jesteś fotografem*
T: Louis, możesz się ogarnąć?
L: Piękna jesteś jak się złościsz.
T: Masz na tych zdjęciach uwodzić.
L: Uwodzę. Ciebie.




5.*Niall, na koncercie na który nie mogłaś przyjechać*



6. *Twój tweet*
 Uwaga! @Harry_Styles za kółkiem. Do schronów. Najpierw kobiety i dzieci.



@T.U - Twój User.

__________________________

Cześć!

I jak? Dziś dla Was zrobiłam coś nowego. Nie wiem czy Wam się to spodoba. I właśnie dlatego liczę na Waszą opinię. Nigdy nie pisałam takich rzeczy. To był mój pierwszy raz. Brnąć w to, czy jednak zakończyć? 

4 komentarze:

  1. Wow :) Genialne :) Najbardziej mnie rozwalił ten ostatni ze schronem :D Czekam na więcej :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z kolegą powyżej. Ten ze schronem najlepszy. :D
    Sądzę, że takie imagify i tweety są ciekawym przerywnikiem między imaginami, tak więc liczę na więcej. ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne, ciekawe i śmieszne <3 Lubię takie coś czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pytanko. Czemu nie ma dalszej części z Niall'em? Chciałam przeczytać jak to się skończy, chyba że to miała być ostatnia. Sorki jak zawracam tym tobie głowę. :/

    OdpowiedzUsuń