niedziela, 19 października 2014

#2 imagify&tweety



1. *chłopcy przygotowują się do koncertu. 
Obiecałaś Zaynowi, że odwiedzisz go jeszcze przed rozpoczęciem*
L: Nie kręć się.
Z: Chyba [t.i] przyszła.
*



2. *układasz Hazzie włosy przed spotkaniem z twoimi rodzicami. 
Chłopak uważnie ci się przygląda*
H: Kocham cię.
T: Ja ciebie też.
H: Ja mocniej.
T: Uspokoisz się?
H: Nie e.



3.*Liam nagrywa dla ciebie filmik z trasy*
L: Cześć kochanie. Niedługo wychodzimy na scenę. Jest ok. Bardzo tęsknię.


 4.*Louis czyta list, który wysłałaś mu po waszym rozstaniu*
L: Ona nadal mnie kocha, wiem to. Potrzebuję jej.




5.*razem z Niallem wracacie z wakacji w Grecji*
T: Tak bardzo się cieszysz, że skończył nam się urlop.
N: Tak.
T: Chyba nigdy cię nie zrozumiem.
N: A zrobisz mi nuggetsy na obiad, jak będziemy już w domu.
T: I wszystko jasne.




6.*jesteście na wspólnej imprezie z chłopakami z 1D.
Usiłujesz zrobić im pamiątkowe zdjęcie*
T: Ogarniecie się w końcu?




7. *w hotelu*
L: Co Ty mu obiecałaś za to, że zrobi więcej pompek ode mnie, [t.i].
T: Nie chcesz wiedzieć, Liam.



8.*robisz zdjęcia chłopakom, promujące ich nową płytę*
T: To może w końcu jakieś normalne? Bez skakania, siadania jednego na drugim i noszenia mnie po całym studiu?
Wszyscy: Jasne.
H: A mogę go ugryźć?



_______________________________

Mam nadzieję, że nie są takie złe.

5 komentarzy:

  1. są świetne!<3 milo się to oglądało i czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam, że nie skomentowałam wcześniej, ale po prostu zapomniałam.
    Złe? Są świetne! A co do siódemki, to się chyba domyślam, haha. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie dokończysz imagin o Niall'u ? Bo mam wrażenie że nie jest dokończony i strasznie chce wiedzisć co będzie dalej.. ;) Ps. Wspaniałe imaginy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację nie jest dokończony za co bardzo przepraszam. Dziękuję też za miłe słowa. Mam nadzieję, że kiedyś go dokończę jak na razie nie mam czasu na nic. Przepraszam. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow świetne :3 od razu poprawiają humor, oby więcej takich. 7 i 8 według mnie najlepsze ^^ "Mogę go ugryźć?" hahah xd
    Zapraszam do siebie, mam nadzieję, że zajrzysz :)
    imaginy-1dbyme.blogspot.com
    Zostaw po sobie jakiś ślad.
    Weny życzę xx

    OdpowiedzUsuń