sobota, 13 września 2014

Happy Birthday Niall!




         Dziś urodziny obchodzi nasz mały, malowany blondynek. Tak, ten facet ma 21 lat. Niall to człowiek, który uczy nas jak poprawiać sobie humor. Horan to jeden z niewielu sław, które zdają sobie sprawę, że to wszystko osiągnęli dzięki fanom. Co możemy życzyć mu w tym dniu? Zdecydowanie najbardziej tego, by się nie zmieniał. Każdy z nas kocha go, za to jaki jest. Chciałabym aby zawsze dopisywało mu zdrowie. By ludzie, którzy go otaczają byli wobec niego szczery, a on w końcu znalazł osobę, którą pokocha i będzie chciał spędzić resztę życia. Życzę mu również, by zawsze był uśmiechnięty i rozsiewał radość. By zawsze był szczęśliwy i dzielił się tym ze swoimi fanami, którzy zrobią dla niego wszystko.


Ps. A Wy czego chcielibyście życzyć naszemu Niallowi? 
 
Ps2. Wiem, że dawno nic nie dodawałam. Musicie mnie jednak zrozumieć. Jestem w klasie maturalnej, mam mnóstwo nauki. Jest mi bardzo ciężko. Zbieram teraz jeszcze prace na konkurs fotograficzny i biegam wszędzie z aparatem. Postaram się dodać coś w tym tygodniu. Do kolejnej soboty muszę się wyrobić. Przepraszam.




1 komentarz:

  1. Ja skopiuję swoje życzenia z mojego bloga :)
    Z okazji 21-ych urodzin Niall'a wypada nam złożyć mu życzenia, a więc zdrowia, abyś mógł cieszyć się życiem oraz spełniać się twórczo, szczęścia, które pomoże Tobie w wielu sytuacjach, miłości, bo bez niej nie da się żyć, jak najdłuższego życia dla Ciebie i bliskich, abyście razem mogli się cieszyć ze wszystkich wspólnych chwil, bo po co nam długie życie jeśli widzimy jak inni odchodzą? Na koniec życzę Ci Niall jak najwięcej prawdziwych przyjaciół i coraz większej rzeszy directioner'ek i directioner'ów. Wszystkiego najlepszego i mnóstwa jedzenia od nas wszystkich ;)

    OdpowiedzUsuń