wtorek, 26 sierpnia 2014

Liebster Award


Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. 

Dziękuję za nominację Paulinie. Autorce dwóch genialnych blogów, których jestem fanką. http://impassivity-fanfiction.blogspot.com
http://londonismyplaceintheworld.blogspot.com/

Pytania:


1. Jaki jest Twój ulubiony film?
Ciężko stwierdzić czy mam jeden ulubiony film. ,,Anioły i Demony" , ,,This Is Us" (wiecie dlaczego), ,,Potwory i spółka", ,,Epoka lodowcowa", ,,Ted". Nic innego nie przychodzi mi do głowy. Tak, jestem fanką bajek. :)
2. Masz jakieś hobby? (Jeśli tak, to jakie?)
Fotografia i pisanie.
3. Gdybyś mógł na jeden dzień stać się kimś innym, to kto by to był? (Uzasadnij.)
Szczerze mówiąc nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Ale byłaby to jakaś sławna osoba, bym mogła poznać jak to wygląda z ich perspektywy lub jakaś staruszka, która wiele przeżyła. A może po prostu facet? No nie wiem.
4. Kto jest Twoim autorytetem?
Nie mam autorytetu. Cenię wielu ludzi za ich pracę, jednak zawszę wyznaczam sobie własne ścieżki.
5. Czy masz jakieś przezwisko? (Jeśli tak, to je zdradź. ☺)
Nie. Zawsze byłam Pati lub Patka, ale to tylko zdrobnienie mojego imienia.
6. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku? (Uzasadnij.)
Lato! Wakacje, wyjazdy, imprezy, wolność, noszenie szortów, kupowanie nowych rzeczy, zmiany, zabawa itp.
7. Co sprawia Ci największą przyjemność?
Usłyszenie od kogoś, że moja praca jest dobrze wykonana. Uwielbiam jak ktoś docenia to co robię.
8. Co Cię wycisza?
Muzyka, po prostu.
9. Co sądzisz o robieniu sobie tatuaży?
Jestem jak najbardziej za. Nie lubię jednak tatuaży, które są zrobione dla szpanu. Sama chciałabym mieć kilka.
10. Najbardziej szalona/głupia rzecz, jaką zrobiłeś/-aś w życiu? (Opowiedz. :3)
Hmmm... Zapewne dużo było i głupich i szalonych rzeczy, jednak nic konkretnego nie przychodzi mi do głowy. Jedyne co nadaje się do opisania jest śpiewanie wraz z przyjaciółką ,,Rolling in the deep" Adele w środku nocy na starówce w Toruniu. Usłyszałyśmy nawet słowa pochwały, typu ,,Nice song".
11. Jak byś się opisał/-a w trzech słowach?
Zwariowana, dziecinna, directioner.


Kolejną nominację dostałam od Juli, autorki bloga http://imagioonedirection5secondsofsummer.blogspot.com.
Jedyne co mi pozostało to dopisać jej pytania tutaj. Muszę zacząć czytać więcej blogów!

Pytania:
 
1.Za co kochasz swoich idoli. (jeśli ich masz)
One Direction kocham za to, że po prostu są. Kocham ich za to, że codziennie mogą posłuchać ich piosenek, obejrzeć jakiś filmik z ich udziałem i wiem, że zawsze na mojej twarzy pojawi się uśmiech. Kocham ich za to, że dzięki nim poznałam wielu wspaniałych ludzi. Kocham ich za to, że zmienili mnie. Dzięki nim zaczęłam robić to co kocham. W pewnym sensie ukształtowali mój charakter. 
2. Za kogo sławnego chciałabyś wyjść za mąż?
Oczywiście za Harrego Stylesa! 
3. Kto jest twoim autorytetem ?
Odpowiedź wyżej.
4. Co chciałbyś/abyś robić w przyszłości ?
Moim marzeniem jest skończyć studia związane z fotografią lub krytykiem artystycznym. A po nich zostać może fotografem w jakiejś gazecie? Sama nie wiem.
5. Twoja ulubiona książka ?
Seria o Grey'u. E L James. Uwielbiam tą trylogię.
6. Co sądzisz o samo okaleczaniu?
Kiedyś uważałam, że jest to jakaś odskocznia. Myślałam, że dzięki temu trochę uwolnię się od problemów i wyzwolę emocje, jednak z perspektywy czasu wiem, że to nic nie daje. Nie żałuję tego co robiłam, bo stało się to dla mnie nauczką, ale zdecydowanie nie ma to żadnego efektu oprócz niepotrzebnych blizn.
7. Jakie jest twoje ulubione zwierzę ?
Mój pies Rex, który najwspanialszy na świecie. Zawsze kiedy wyjeżdżam to z nim się najdłużej żegnam. Ale oczywiście też mój kociak. Nazywa się Gruby, jest cały czarny, a w zimę strasznie tyje.
8. Twój ulubiony kolor ?
Czarny, czerwony, biały i granat, jednak z naciskiem na czarny.
9. Jaki jest twój ulubiony film ?
Odpowiedź wyżej.
10. Co lubisz robić w wolnym czasie ?
Słuchać muzyki, pisać, spotykać się z przyjaciółmi i robić zdjęcia wszystkiemu dookoła.

Niestety ja nie mam tutaj wielu ,,znajomych". Sama zostałam nominowana przez Paulinę, więc ja już Ci tego nie mogę zrobić (a szkoda. Jednak chciałabym, żebyś odpowiedziała na te pytania. Jestem ciekawa odpowiedzi), także nominuję tylko dwa blogi.

Pytania:
1. Jak widzisz siebie za 10 lat?
2. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
3. Za co kochasz swój ulubiony zespół (o ile taki istnieje)?
4. Co zainspirowało Cię do założenia bloga?
5. Czy chciałabyś mieć w przyszłości dzieci, jeżeli tak to ile?
6. Jak chciałabyś wyglądać?
7. Za kogo sławnego chciałabyś wyjść za mąż?
8. Jakie jest Twoje ulubione imię męskie i żeńskie?
9. Gdzie chciałabyś studiować?
10. Twoim zdaniem lepiej być singlem czy w związku?
11. Ilu masz przyjaciół? Wymień ich imiona.



Zaglądajcie do mojego ostatniego wpisu. ,,Cicha muzyka II" już jest. :)

2 komentarze:

  1. W takim razie odpowiem. c:
    1. Jak widzisz siebie za 10 lat?
    Jako szukającą pracy magister filologii angielskiej. :3
    2. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
    Ciemna, żywa zieleń.
    3. Za co kochasz swój ulubiony zespół (o ile taki istnieje)?
    Oczywiście, że istnieje i doskonale wiesz, kto to jest. ;) Pokochałam ich za muzykę. Kocham za to, jakimi są wspaniałymi ludźmi, za wszystkie uśmiechy, jakie wywołali na mojej twarzy, za chwile wzruszenia, za to, że dzięki nim zaczęłam pisać, że 'zapełniają' mi czas wolny (mam tutaj na myśli czytanie ciekawostek, przeglądanie informacji itd.)... Mogłabym tak długo wymieniać, ale chyba nie chodzi tutaj o to, żeby pisać referat. :)
    4. Co zainspirowało Cię do założenia bloga?
    Taki spontan. W pewnym sensie Ty mnie do tego popchnęłaś, ale generalnie, to nudziło nam się z przyjaciółką w sobotę (akurat wtedy był Dzień Kobiet) no i tak wyszło. :) Nie żałuję. ;)
    5. Czy chciałabyś mieć w przyszłości dzieci, jeżeli tak to ile?
    Jedno albo dwoje.
    6. Jak chciałabyś wyglądać?
    Ogólnie obecny wygląd mi odpowiada; nie mam jakichś tam ogromnych kompleksów (chociaż jak każda dziewczyna sądzę, że mogłabym trochę schudnąć, ale nie aż tak; nie sądzę, że jestem gruba). Może chciałabym być trochę niższa, bo moje 1.77m mnie przeraża. O.o
    7. Za kogo sławnego chciałabyś wyjść za mąż?
    Waham się między Harrym, Bradem z The Vamps i Ashtonem z 5SOS, dlatego odpowiem całkiem przewrotnie. Chciałabym wyjść za Shawna Mendesa. Lmao. :D
    8. Jakie jest Twoje ulubione imię męskie i żeńskie?
    Żeńskie: Laura i Klara (waham się właśnie, które wybrać do bierzmowania. :O)
    Męskie: hm... idk... Może Kamil? Albo Kuba?
    9. Gdzie chciałabyś studiować?
    Rozważam Wrocław, Kraków, Toruń i Warszawę, ale nie wiem... Muszę jeszcze 'odwiedzić' Warszawę, to wtedy zdecyduję, bo jak na razie tylko tam nie byłam z wyżej wymienionych miast. :)
    10. Twoim zdaniem lepiej być singlem czy w związku?
    To trudne pytanie dla mnie, bo nigdy nie miałam chłopaka... Jeśli miłość jest taka, jak w moich opowiadaniach, to chyba lepiej być w związku. :3 Mam nadzieję, że mnie życie nie rozczaruje.
    11. Ilu masz przyjaciół? Wymień ich imiona.
    Dwie przyjaciółki: Angelikę i Martynę.

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. ym..o.o widze siebie pracującą w Maku i dodatkowymi 50kg o.0
    2. Różowy
    3. Kocham za wszystko. ^^
    4. hm..chęć podzielenia się z innymi moimi zainteresowaniami,pokazanie tego co mi się podoba
    5. Tak,ale naogladałam się tyle o porodach że mnie to wszystko mega przeraża o.o chciałabym mieć bliźniaków i dziewczynkę :D
    6. 65kg, długie włosy, wysportowane ciało
    7. Za nikogo sławnego nie chciałabym wyjść..ale chciałabym mieć jakiegoś bliskiego przyjaciela sławnego...ewentualnie całe 1D :D haha
    8. Mateusz/Kuba, Wiktoria
    9. Rumia
    10. według mnie i tak źle i tak nie dobrze..nw ;c
    11. Takich prawdziwych to....5 <3 Patrycja, Kasia, Eliza, Marta i druga Kasia <3

    ZAPRASZAM !!! http://podbijamy.kosmos.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń